Blog

Projekty edukacyjne 2018

W dniu dzisiejszym odbyła się prezentacja projektów edukacyjnych klasy 2 gimnazjum z przedmiotów: geografia, wos, chemia, język hiszpański, zajęcia techniczne i zajęcia artystyczne.

Mistrzowie ortografii!

Dnia 05.06.2018r. odbył się finał „Konkursu O Złote Pióro Dyrektora Zespołu Szkół nr 10 w Lublinie” w kategorii ortograficznej. I miejsce zajęła Alicja Bielińska z klasy 3 ag II miejsce zajęła Alicja Kowalczyk z klasy 1 al III miejsce zajęła Anna Sito z klasy 3 ag Gratulujemy sukcesu!

Program rządowy „Dobry Start”

1 czerwca 2018 r. weszło w życie rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie rządowego programu „Dobry Start” .Dzięki programowi rodzice i opiekunowie – bez względu na dochody – otrzymają raz w roku wsparcie finansowe w wysokości 300 zł. Będą mogli przeznaczyć je na zakup m.in. przyborów szkolnych, czy odzieży na nowy rok szkolny. Świadczeniem zostaną objęci […]

III miejsce w ogólnopolskim projekcie IPN

W finale VIII edycji ogólnopolskiego projektu IPN „O tym nie można zapomnieć… – spotkania z osobami, które przeszły piekło obozów i deportacji podczas II wojny światowej” uczniowie naszej szkoły zajęli 3 miejsce. Zespół w składzie Agata Baran, Maciej Chojna, Kamil Łysiak i Piotr Pałyska zaprezentował trailer wywiadu przeprowadzonego z panią Haliną Górską, która w czasie […]

Trzy razy 1 000 000 w XVI edycji „Chemionerów”

W XVI edycji Międzygimnazjalnego Konkursu „Chemionerzy” trzykrotnie mogliśmy oklaskiwać głośnymi brawami drużyny, które sięgnęły po najwyższą wygraną, czyli 1 000 000 punktów. W przerwie między zmaganiami oglądaliśmy przedstawienie pt. „Jak na Śląsku energię oszczędzano?”, słuchaliśmy piosenek śpiewanych przez uczennice klasy 3a gimnazjum. Nie mogło zabraknąć również słodkiego poczęstunku. Na zakończenie konkursu, dyrektor Zespołu szkół nr […]

Wiosenny Bieg Językowy

Kolejny raz nauczyciele języków obcych zorganizowali konkurs językowy “Spring Language Rally” , czyli Wiosenny Wyścig Językowy. Każda drużyna biorąca w nim udział miała za zadanie dotrzeć do zaznaczonych na mapie miejsc i rozwiązać różne ćwiczenia z wybranego przez siebie języka obcego: j. angielskiego , niemieckiego lub hiszpańskiego.